ofte stillede spørgsmål
Jeg er ny hos ZERV – hvordan handler jeg?
I ZERV har vi et kæmpe udvalg! Du finder lige præcis de ting du godt kan lide under de forskellige kategorier. Når du har valgt et produkt du godt kan lide, så vælger du en størrelse, samt antal og trykker ”LÆG I KURV”. Du kan dernæst se varen bliver flyttet op i højre hjørne, hvor din indkøbskurv er. Du kan vælge at handle videre og komme flere varer i din indkøbskurv, eller du kan afslutte dit køb.
For at afslutte dit køb, går du op i indkøbskurven i højre hjørne og tjekker at alt er som det skal være. Dernæst trykker du på ”TIL KASSEN”. Her indtaster du alle dine oplysninger og vælger hvilken måde du ønsker at betale. Når du trykker på ”GENNEMFØR ORDRE”, så vil du komme ind på en ny side med en bekræftelse af, at din ordre er gennemført og du skal derfor også tjekke din for for selve bekræftelsen herpå.
Hvor lang tid går der, før min bestilling bliver leveret?
Vi bestræber os på, at levere alle ordre fra 1-2 hverdage, hvis bestillingen er lagt før klokken 15.00. I travle perioder kan der i nogle tilfælde forekomme en ekstra dags leveringstid. Vi er kendt for hurtig levering og gør alt hvad vi kan for at overholde dette! Der kan dog i enkelte tilfælde være restordre og sker dette, vil vi straks informere heromkring.
Hvad hvis en vare er udsolgt?
Hvis en vare er udsolgt, så bestiller vi den lige så snart du har lagt din ordre. Skulle varen mod forventning vare udgået eller udsolgt hos vores leverandør, så får du selvfølgelig muligheden for at annullere ordren eller finde en alternativ vare.
Er det sikkert at handle online?
Det er 100% sikkert at handle hos os. Vi videregiver ikke dine oplysninger til andre og du kan trygt stole på os. Vi hæver først penge fra dit kort, når din ordre er sendt afsted.
Hvilke betalingsmåder kan jeg vælge imellem?
Hos os kan du betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Visa Debit, Mastercard, Maestro samt Mobilepay. Vær dig opmærksom på, at vi først trækker beløbet, når din ordre er sendt afsted. Benytter du dig af gavekort eller andet rabat, vil vi først hæve hele beløbet og derefter krediterer værdig af dit gavekort eller andet rabat.
Hvad sker der, når jeg har lavet en bestilling?
Når din bestilling er gennemført vil du få en ordrebekræftelse på skærmen med det samme, samt den samme ordrebekræftelse i din mail. Det er derfor vigtigt, at du tjekker din kvittering grundigt igennem for evt. fejl og underetter os hurtigst muligt, hvis der skulle være en fejl.
Er min ordre blevet afsendt?
Når pengene er blevet trukket, så er din ordre afsendt og du vil modtage et Track & Trace nummer, så du kan følge din ordre. Modtager du ikke et Track & Trace nummer, så kan du kontakte vores kundeservice i åbningstiden og få dette tilsendt. Så snart vi har sendt pakken afsted fra os, så bliver den ofte leveret dagen efter – dog kan der forekomme ventetid i de travle perioder som jul m.m.
Kan jeg ændre i min bestilling?
Hvis du gerne vil lave ændringer i din ordre, så skal du kontakte kundeservice på mail eller telefon. Er din ordre allerede pakket eller sendt, er det ikke muligt at ændre.
Kan jeg annullere min bestilling?
Det kan du godt, såfremt pakken ikke er pakket eller afsendt. Tag fat i vores kundeservice og hav dit ordrenummer klar.
Hvornår modtager jeg tilbagebetaling på min retur?
Efter vi har modtaget din vare/varer retur, krediterer vi beløbet til din konto inden for 10 dage.
Jeg har netop åbnet min pakke er der er en forkert/defekt vare – what to do?
Det beklager vi selvfølgelig meget, hvis du har modtaget en defekt, beskidt eller forkert vare. Er dette dog tilfældet, så skal du hurtigst muligt sende vare retur i den originale emballage. Kontakt evt. kundeservice.
Hvordan køber jeg et gavekort?
Vi har en lang liste med gavekort af forskellig værdi. Du kan finde det lige her. Du køber det ligesom, at det var en almindelig vare og får en kode, samt en flot mail med gavekortet, som du kan printe ud og benytte som gave med det samme!
Hvordan anvender jeg mit gavekort?
Du notérer gavekortkoden i kurven og så bliver det automatisk fratrukket dit køb.
Kan jeg anvende 2 eller flere gavekort på samme bestilling?
Ja, det kan du godt.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke køber for hele mit gavekortbeløbet?
Benytter du ikke hele dit gavekortbeløb, vil du have resten tilbage.
Hvis jeg returnerer varer fra en bestilling købt med gavekort, hvad sker der så?
Returnerer du en ordre, hvor du har benyttet gavekort, vil du efterfølgende få tilsendt et tilgodebevis.
Kan gavekort ombyttes til kontanter?
Nej, det er ikke muligt at ombytte gavekort til kontanter.
Hvor længe kan mit gavekort anvendes?
Det kan anvendes 5 år fra den dato gavekort er købt.
Har ZERV en fysisk butik?
Ja, ZERV har i samarbejde med Ketshop en fysisk butik i hjertet af Odense og i København på Frederiksberg. Det er faktisk Danmarks største butikker indenfor ketchersport! Her kan du mærke og prøve vores store sortiment og se det ”live”. Denne løsning er ideel, da vi på den måde både har en stærk webshop, samt en flot fysisk butik, så du kan få de skarpeste priser på markedet. Fra Odense kører vi vores webshops ZERV.dk, Ketshop.dk, Badmintonshoppen.dk, Padelshoppen.com og Tennisshoppen.dk. Kig forbi og få en god snak med personalet, som alle er eksperter inden for ketcher-sport.
Hvor længe kan man bytte julegaver?
Du kan bytte julegaver helt frem til d. 31. januar.