Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler på produkter ved levering fra ZERV.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til ZERV på mail info@zerv.dk
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af det enkelte produkts forventede holdbarhed. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene retur eller få et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation og produktet. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Særlig information om padel-udstyr fra ZERV
Vi har lavet forskellige guides og inspirationsindlæg til, hvordan du kan passe bedre på dit padel bat. Et padel bat er nemlig meget udsat for vind og vejr og især temperatursvingninger kan påvirke levetiden på dit bat, så pas godt på det!
Her kan kan du læse om hvor længe et padel bat holder: https://www.zerv.dk/inspiration/hvor-laenge-holder-et-padel-bat/
Her kan du læse om hvordan du vedligeholder dit padel bat: https://www.zerv.dk/guides/vedligeholdelses-guide/
Her kan du læse om hvornår et padel bat bør udskiftes: https://www.zerv.dk/guides/udstyr-guide/
Det er selvfølgelig individuelt, hvor længe et padel bat holder. Det afhænger både af dit niveau, hvor ofte du spiller, om du er en type der smasher meget eller mere sender kontrollerende skud afsted og hvor godt du vedligeholder dit padel bat.
Smasher du ofte, spiller mange gange om ugen og ikke tænker over at passe på og vedligeholde dit padel bat mindskes den tid hvori dit bat kan levere sin bedste performance!
HØJ KVALITET
Holder 8-12 måneder
Hvis vi tager udgangspunkt i, at du er en øvet spiller, der har købt et
bat i en høj kvalitet, vil battet kunne holde op mod 8-12 måneder,
hvis du spiller to gange om ugen. Spiller du ikke så ofte og passer
du godt på dit bat vil det kunne holde længere!
MIDDEL KVALITET
Holder 6-10 måneder
Et billigere bat vil som udgangspunkt kunne holde op til 6-10 måneder,
hvis du er en ny spiller der passer godt på det og spiller 1-2 gange
om ugen!
Høj kvalitet
Holdbarhed | 2-3 måneder | 4-6 måneder | 8-12 måneder |
Spil om ugen | 7 x om ugen | 4 x om ugen | 2 x om ugen |
middel kvalitet
Holdbarhed | 3-5 måneder | 6-10 måneder | 12-20 måneder |
Spil om ugen | 4 x om ugen | 2 x om ugen | 1 x om ugen |
Mit bat / ketcher / sko har fået en skade, hvad gør jeg nu?
Hvis dit bat har fået en skade og skaden er opstået ved kontakt med andet end bolden, vil battet ikke være dækket af garantien. Hvis dit bat har haft kontakt med enten glas/væg/gulv/gitter/net/bat/sko eller andre hårde overflader, vil en garanti ikke være gældende. Er der tale om en produktionsfejl, har du mulighed for at reklamere over dit bat. Skriv en mail til info@zerv.dk og indsend billeder af dit bat ud fra følgende kriterier. *se billede. Vi svarer indenfor 24 timer.
For at se nærmere på din reklamationssag skal vi bede dig indsende billeder af dit bat ud fra følgende kriterier.
- Front A
- Front B
- Side 1
- Side 2
- Top
- Bottom
- Close up af skaden.
Padel bat
Tennisketcher
taske
Badminton ketcher
Reklamationen af en badmintonketcher frafalder hvis selve opstrengningen er hårdere end den anbefalede på ketcheren. Er opstrengningen over 13 kg, vil reklamationen af en badmintonketcher ikke være gældende.
Sådan gør DU, hvis du har en reklamation
Har du en vare der er købt hos ZERV.dk, som du ønsker at klage over, kan du gøre dette på følgende måde:
– Tag et eller flere billeder af varen og dens skade eller mangel
– Send en mail med billederne, en forklaring af hvad der er sket med produktet samt ordrenummer, din mail og telefonnummer til info@zerv.dk
– Skriv også gerne i mailen, hvor meget du har spillet og hvorhenne du spiller
– Vi behandler nu din reklamationssag i samarbejde med vores leverandør og vender tilbage til dig hurtigst muligt – oftest inden for 1 uge.
Vi betaler fragtomkostningerne, som du måtte have i forbindelse med brug af vores returportal, når reklamationen er berettiget.
Returvarer sendes til:
ZERV
Cikorievej 24
5220 Odense SØ